Dana 01. listopada 2020. svim ovlaštenim radionicama za ispitivanje tahografa omogućeno je podnošenje zahtjeva za naručivanje „Potvrde o ispitivanju tahografa“ i pripadajućih zaštitnih folija u aplikaciji za evidenciju poslova radionice koja je integralni dio SOTAH-a. U razdoblju od 1. do 14. listopada 2020. svi voditelji radionica obvezni su kroz sustav SOTAH podnijeti zahtjev za izdavanje obrazaca Potvrda o ispitivanju tahografa i pripadajućih zaštitnih folija. Moguće je naručiti minimalno 50 komada. Voditelj radionice u aplikaciji za evidenciju poslova radionice koja je integralni dio SOTAH-a potvrđuje primitak obrazaca. Rok za potvrdu primitka obrazaca „Potvrda o ispitivanju tahografa“ i pripadajućih zaštitnih folija je 30. listopada 2020.
Od 02. studenog 2020. svim korisnicima sustava u ulozi koja im je dodijeljena unutar radionice biti će omogućeno bilježenje provedenih aktivnosti u sustavu SOTAH. Tijekom mjeseca studenoga 2020. bit će omogućen rad i u sustavu SOTAH i u postojećoj aplikaciji INTEGRA.
Aplikaciji za evidenciju poslova radionice koja je integralni dio SOTAH-a pristupa se isključivo putem poveznice https://sotah.hr/. Autentikacija i pristup SOTAH-u ostvaruje se posredstvom Nacionalnog identifikacijskog i autentikacijskog sustava (NIAS) i to korištenjem vjerodajnica sigurnosne razine 3 ili više. Lista prihvaćenih vjerodajnica nalazi se na središnjem državnom portalu https://gov.hr. Korisnik je odgovoran za pribavljanje vjerodajnice te za njenu savjesnu uporabu i čuvanje.
U aplikaciji za evidenciju poslova radionice koja je integralni dio SOTAH-a bilježit će se aktivnosti:
- praćenje životnog ciklusa (naručivanje, zaprimanje i korištenje) obrazaca „Potvrda o ispitivanju tahografa“ i pripadajućih zaštitnih folija,
- otvaranje Kontrolnog lista,
- evidentiranje aktivnosti radionice i tehničara te izdavanje Potvrde o ispitivanju tahografa
- pristup izvještajima o provedenim ispitivanjima.
Za sve informacije stojimo Vam na raspolaganju na besplatnom broju telefona 0800 0440 i
e-mailu: info@sotah.hr